Blir det kake i kveld?

Nå får jeg snart besøk av flere damer – vi skal ha lesesirkel. Jeg har nesten lest ut boka (mangler omtrent 50 sider) – noe som er mye bedre enn forrige gang hvor jeg ikke hadde lest en eneste side i boka vi skulle snakke om. Kan det kalles fremgang? (boka er forresten Underkastelse av Michel Houellebecq). Når jeg bakte kake forrige gang vet jeg ikke fordi det er så lenge siden, så jeg er litt spent på hvordan dette skal gå. Heldigvis tror jeg det er ganske enkelt – jeg klarte det når jeg var liten, så burde klare det nå også. Skjønt, da bakte jeg mye oftere enn jeg har gjort i det siste så litt usikkerhet er det absolutt. Satser på at det blir godt og at damene liker kaken – hvis ikke så blir det sjokolade og nøtter også, så det er noe å knaske på mens vi skravler.

Jeg håper du har en fin fredagskveld – knask på noe godt 🙂

2 kommentarer
      1. Lesesirkel er definitivt en måte å få lest bøker en ikke vanligvis ville lest. Kaken var enkel å lage og ble veldig god – så nå kan jeg kose meg med restene i mange dager 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg