Blås i utseendet!

 

Å ikke skulle bry seg om utseendet er sikkert enkelt for de som får det til å se bra ut uansett.

Jeg derimot, får det sjeldent til – noe som går overraskende greit. Nå er det riktignok lenge siden jeg har laget og spist kake…

Skal en legge ut bilder av maten sin er det tydeligvis en greie å få det til å se lekkert ut – skjønner det veldig godt jeg. Jeg mener, en bilde av mat som er til å få vann i munnen av? Ja, det er definitivt mye enklere om maten ser delikat og innbydende ut.

Når jeg lager meg mat derimot bryr jeg meg lite om utseendet, smaken derimot – det er det som teller. Så blås i utseendet – så lenge maten smaker godt vil nok alt bli bra til slutt!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg