Blåbær? Nå?

Ja! Eller, jeg smakte bare på ett, men det smakte neste klart til spising. Trodde ikke blåbær ville klare helt enda, men det var godt.

Etter masse regn er en tidlig morgentur nesten litt magisk. Det er stille, fargene har et helt eget skjær fordi det er så mye fuktighet og verden føles annerledes.

Helt vanlige blomster (mange av de regnes ofte som ugress) viser seg frem i all sin prakt.

Jeg syns ofte ikke bilder klarer å vise frem fargene og herligheten godt nok, men jeg gjør stadig nye forsøk. Uansett så er målet å nyte naturen så godt jeg bare kan.

Jeg håper du har en fin dag i naturen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg