Bilverksted og trippeltrumf

I dag har bilen vært på verksted. Det begynte å bli irriterende at når jeg tidvis hadde behov for vindusspylervæske, var det bare så vidt det rakk opp til ruta… Poenget med vindusspylervæske er jo at den skal treffe ruta, vindusviskerne skal gå og så skal frontruta bli ren og lett å se gjennom. Når væsken nesten ikke rekker opp til ruta skaper det dermed litt utfordringer. Flaks for meg var det bare en ledning i klem så det var ikke så mye å fikse. Ruten blir dermed ren og pen når jeg har behov for vindusspylervæske 🙂

Noe jeg stort sett helt glemmer bort er hvilke torsdager det er trippeltrumf. Jeg er trumfmedlem, men jeg handler vanligvis i matbutikken på enten mandag eller tirsdag så at det er på torsdager passer lissom aldri helt føler jeg. Når jeg i dag likevel skulle på verkstedet kunne jeg kjøre innom og ta med et par småting jeg hadde behov for på butikken. Jeg er definitivt et vanemenneske, så de gangene jeg handler andre ganger i uka er det fordi jeg har glemt noe i starten (eller fordi jeg trodde jeg hadde mer grønnsaker enn jeg hadde). Det er lite annet jeg shopper, så trumfen har liten innvirkning på andre ting for å si det sånn.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg