Bare to uker igjen!

Jeg vet det er akkurat en måned igjen til jul, men akkurat nå har det ingen betydning for meg.

Akkurat nå er det to ting som står i hodet på meg: oppgaven jeg må levere inn (helst i dag, men absolutt siste frist er mandag) og eksamen.

Tenk at det er akkurat to uker igjen til jeg har eksamen! Eller, om akkurat to uker sitter jeg panisk og prøver å få noe fornuftig ut av hjernen så jeg kan få levert en god nok eksamensbesvarelse til tiden…

Om du lurer på hva jeg studerer: økologisk landbruk.

Studiet er deltid og nettbasert og kjempeinteressant! Samtidig som jeg studerer ser jeg fremdeles etter hus og jobb, så jeg har nok å finne på om dagen. Ingen grunn til å kjede seg, men jeg bruker strikking som tankepauser og avslapning når jeg får helt spader av de andre tingene.

Forresten vurderte jeg å ta en liten gåtur ute i dag i den nydelige sola, men jeg er redd jeg vil blåse bort om jeg prøver så jeg venter og håper det vil blåse mindre etterhvert (kanskje når jeg har skrevet ferdig og levert oppgaven?).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg