Back in business

Bedre kjent som: tilbake til jobb etter ferien.

Det nærmer seg skolestart og for meg som jobber i skolevesenet er det mye som skal på plass før elevene er tilbake. Nå om dagen er det kontorarbeid med systemer: elever, klasser og programfag. Det er mye å gjøre, men jeg liker orden og systematikk så selv om jeg føler at jeg får firkantede øyne av å se på mye og lenge på en dataskjerm trives jeg med oppgaven.

Kanskje det er derfor jeg også trives med å skrive blogg? (jeg har tross alt blogget på ulike plattformer siden høsten 2011…) For flere år siden fikk jeg en tekopp fra min tante som jeg syns passer godt (og den er stor nok til å være perfekt).

Mulig det er bare meg, men jeg føler alltid at jeg jobber litt bedre når jeg kan drikke te mens jeg holder på.

Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg