Avslapning i hverdagen

Reklame | Gymgrossisten

Noen ganger føles det som om verden går litt for fort, spesielt i svingene. Når det skjer, er det lurt å kunne ta en liten pause.

Pauser og avslapning kan gjøres på mange måter – alt ut fra hva en liker å gjøre.

En av tingene jeg liker, men som tar litt plass avhengig av hvor mange brikker det er, er puslespill. Jeg har flere forskjellige med variasjoner fra 500 til 3.000 brikker.

Nå om dagen er avkoblingen min på 3.000 brikker. Ved siden av å pusle hører jeg gjerne på musikk eller podcast. Lydbøker ville også vært et godt alternativ.

For meg er også bloggen en avkobling, så jeg legger ved noen klikk som (om jeg er heldig) hjelper meg på veien mot småbruk.

Gaiam//Better Bodies Women//Röhnisch//Casall Sportswear Women

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg