Avslappende søndagsmorgen

Reklame | Bodylab

Elsker å ta det rolig på søndagsmorgener: god frokost (i dag var det stekt egg og kalkunbacon), litt håndarbeid og så en kopp te.

Mens jeg drikker te pleier jeg å sjekke ut tilbudene som kommer på Meny neste uke for å planlegge middagene mine. Jeg handler ofte på Rema1000 også, men der legger de ut ukens tilbud på mandager så de er litt vanskeligere å forberede på søndagene…

Mange av middagene mine og en del av hva jeg spiser i løpet av en uke baserer seg en del på tilbud. Ikke fordi jeg er nødt til å handle på tilbud, men fordi det utfordrer meg litt med å variere hva jeg spiser.

For eksempel er jeg veldig glad i druer og klementiner. Da jeg var liten kunne jeg ikke spise klementiner fordi jeg var allergisk. Heldigvis har jeg vokst av meg noe av den allergien, men for å være på den sikre siden spiser jeg ikke så mye av det – men når det er salg på klementiner kjøper jeg alltid et par som jeg koser meg masse med.

Mulig ikke dette ville vært avslappende for alle, men jeg hører på musikk, drikker te og planlegger og koser meg med det.

Hva som er avslappende tror jeg er veldig variabelt fra person til person, men det viktigste er å finne det du slapper av med 😊

Bodylab Combination Lock – Blue//Bodylab Protein Bar Mix Box//Bodylab Training Backpack – Black

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg