Assortert utvalg…

Garn altså – en gøy greie på mange måter. Til og med assortert utvalg av garn kan være gøy – om det er i butikken, på salg og en kan bare velge og vrake, men likevel få mye likt.

Mitt assorterte utvalg av garn er dessverre ikke like inspirerende hele tiden.

For øyeblikket er det et variert utvalg i kurven min, men det er generelt ikke nok av noe til å kunne lage noe større arbeider. Dermed blir det nok mye pulsvarmere av restene i kurven min.

På den annen side – når jeg endelig får jobbet meg gjennom det assorterte utvalget jeg har i kurven, kommer jeg nærmere å kunne fylle den opp med noe nytt. Eller, nytt blir vel kanskje ikke helt riktig – jeg kan fylle den med “nye” garn fra resteesken…

Målet er å få lagd noe av garnet jeg har så langt det er mulig (skjønt, en god del er pakket ned så det har jeg for øyeblikket ikke tilgang til). Når jeg har brukt opp mesteparten – da kan jeg endelig dra til garnbutikken og ha det gøy med å velge nytt garn å kjøpe som jeg så kan begynne å bruke med en gang. Enn så lenge er det mest en drøm…men det er viktig å ha drømmer – om en jobber målbevist i stødig fart vil en nå målet om drømmen!

Har du masse assortert garn du helst vil ignorere til fordel for å kjøpe nytt garn?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg