Årets første!

Etter noen dager med litt gråvær var det endelig litt sol. Så da gikk jeg en tur i lysløypa og så årets første hestehov – i alle fall for min del.

De var små, søte og gule. Våren er her! (kanskje…)

Jeg stoler aldri helt på at våren helt er her. Jeg venter på en måte alltid litt på et ekstra overraskende snøfall når de fleste er sikre på at våren er her. På den annen side; i år har det nesten ikke vært snø her jeg bor, så om den siste krampetrekningen med snøfall skjer i år er jo ikke sikkert.

Tror du at våren er kommet for å bli nå, eller er du som meg og tror at det kommer et snøfall før vi er helt i mål med våren?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg