Årets første julegave

Jeg liker å få gaver – er det noen som ikke liker det?

Helst ikke hverken dyrt eller fancy (men et småbruk ville jeg sagt ja takk til). Min favoritt er rett og slett en pakke jeg kan pakke opp (men jeg kan også være så ærlig å innrømme at jeg ville blitt noe skuffet om det jeg fikk var en innpakket pappeske…).

Barnet i meg lever i beste velgående når det gjelder jula – pakker er gøy! Heldigvis syns jeg det er gøy både å gi og å få. Så lenge det er noen som pakker opp en pakke og andre sitter spent og venter på hva innholdet er (jeg kan gjerne pakke opp altså), koser jeg meg.

En ulempe med å ha blitt voksen er at jeg ikke får så mange gaver lenger, så den spenningen ved å pakke opp får jeg ikke like mange ganger. Derfor var det hyggelig i dag da sjefen min gav meg en liten julegave.

Så nå er det store dilemmaet – må jeg vente helt til julaften med å pakke den opp eller er det greit å pakke opp med en gang siden det er fra sjefen? Nysgjerrigheten er stor!

Hva gjør du med en eventuell julegave fra sjefen – venter til julaften eller river av papiret med en gang?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg