Årets første handletur

Lørdag, butikker er igjen åpne – noe som var veldig praktisk for meg fordi jeg var tom for melk. Så årets første handletur gikk til matbutikken.

Det eneste som var på salg var potetene, men det er bedre enn at ikke noe var på salg.

Snøen kom det litt av i går, så i dag var det glatt når jeg gikk. Gikk i kanten fordi det var mindre glatt der og de få bilene jeg så kjørte pent og forsiktig. Jeg setter pris på sjåfører som tar hensyn til forholdene!

Jeg håper du har en fin første helg i det nye året.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg