Årets beste julegave?

Riktignok er det ikke julaften før i overimorgen, men jeg har allerede fått årets beste julegave.

Faktisk er det en gave jeg har jobbet hardt for til meg selv. Jeg har ventet i mange dager på å få den; helt fra 8. desember.

Jeg var ikke sikker på om jeg ville få årets beste julegave; ei heller var jeg sikker på akkurat når  jeg skulle få den. I går kom den: eksamen i innføring i økologisk landbruk er herved bestått og jeg kan slappe av før neste semester (som vil bestå av forholdsvis tørt faktastoff – så det kan bli en interessant utfordring om det vil gå bra).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg