Anbefaling: Kiss the ground

I går så jeg en dokumentar på Netflix som jeg likte godt. Den het Kiss the ground og omhandler klimaendringer. Hvorfor noe av det er skjedd og hvilke grep vi kan gjøre for å hjelpe moder jord.

Ett av mine bidrag er grantreet jeg fikk til å spire. Bildet er fra i sommer, men treet holder stand og står ute å nyter sin andre vinter. Hvor mange år det vil ta før jeg kan bruke det som juletre er jeg usikker på, men det er lenge til…

Har du sett noen interessante dokumentarer i det siste?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg