Å herde tomatplanter [video]

Tomater er jeg egentlig ikke så glad i, men jeg er blitt veldig glad i hermetiske tomatbønner – så derfor prøver jeg å gro tomater i år. Bønner ogå selvfølgelig – begge de to tingene er ganske viktige om jeg skal lage egne tomatbønner… (har du oppskrift? det har nemlig ikke jeg)

Forresten så har jeg en YouTubekanal hvor jeg legger ut video om kjøkkenhagen min hver uke (stort sett på tirsdagen). Enkelt og gratis å abonnere på en YouTubekanal som min 😇

Takk for at du leser og ser på videoene mine.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg