3 dager igjen!

Sommerfuglene i magen vokser; de nærmer seg størrelsen til villsvin… og vil sikkert fortsette å vokse til størrelse elefant innen fredag…

Nå er tiden kommet hvor jeg begynner å bli utålmodig og stresset; nervøsiteten har tross alt vært der en stund. Bare tre dager igjen til overtagelse av huset mitt. For det vil være mitt, det huset jeg har kjøpt meg.

Prosessen med å få med meg alle tingene mine vil nok ta noe tid – det er utrolig hvor mye ting en har (i alle fall jeg… og jeg tror ikke jeg er alene i det). Første mål er å få med seg det viktigste. Høres ikke så dumt ut, men hva er egentlig det viktigste? – og ikke minst: hvor har jeg disse viktige tingene?

De siste ukene har jeg hatt ved-jobbing til å distrahere meg, men det fullførte jeg i går. Så nå er det fritt fram for nervene å lage underholdning i kroppen?!

Andre store spørsmål blir jo om jeg vil trives på mitt nye bosted. Hvor lang tid vil det ta før jeg får tak i en jobb (lite jobbmuligheter som blir lagt ut om sommeren)? Vil jeg få venner på nytt sted? Hvor lang tid vil det ta før jeg får mulighet til å så frø i jorda (den må sikker graves litt i/ forberedes først)? Hva skal jeg prioritere når det gjelder ting jeg vil fikse og endre? Hvem kan jeg ringe og spørre om hjelp om det skjer noe? Hvordan finner jeg ut hvem jeg kan kjøpe ved av så jeg har til vinteren?

Jo nærmere jeg kommer flyttedagen, jo flere spørsmål surrer rundt i hodet mitt (så det begynner å bli ganske så fullt nå…på den annen side; noen av spørsmålene detter ut igjen fordi det er så mange av dem…).

Nei, det er fint vær i dag så kanskje jeg burde komme meg ut for å få vasket bilen ☀️ (ja, jeg har husket å smøre meg med solkrem)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg