Bøker lest i august

August var måneden jeg startet min nye jobb, noe som gav meg mindre lesetid. Likevel rakk jeg å lese fire romaner og en tegneserie.

Første boka jeg leste var Ivanhoe av Walter Scott. En gammel bok som jeg ikke kom helt overens med, mye på grunn av skrivestilen – den var litt uvant for meg.

Andre og tredje boka jeg leste handlet om klimaendringer i ulike former. Blå av Maja Lunde og Bouvetøya 2052 av Lars Mæhle.

Fjerde boka jeg leste fikk jeg tilsendt av forfatteren. Der ingen finn oss av Mathias Nyhagen Asplund var en tynn bok som satte spor.

Tegneserien jeg leste var Nemi: farlig farvann 🙂

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg