God jul!

I dag er det julaften; jeg skal som vanlig kose meg med Tre nøtter til Askepott og alle andre ting som er tradisjon å se på TV.

Jeg håper alle har en fantastisk julaften og nyter familie, god mat og forhåpentligvis en avslappende tid.

Om det er noen som skal jobbe; håper jeg dere uansett har en super dag.

Noe en kanskje burde gjøre gjennom hele året, men som kanskje kan være enklere denne årstiden hvor snart et nytt år starter – er å tenke gjennom hva du har fått ut av året som har gått. Hva burde du gjort annerledes for å utnytte ditt potensiale på en god måte? Hva har du gjort i året som er gått som du er fornøyd med?

Husk at det er lov å være stolt av seg selv når du gjør noe bra, når du får til noe, når du er til hjelp for andre og når du er der for andre. Det er lov å skryte litt av seg selv (men det kan være greit å holde beina på jorda). Skryt gjerne av andre også om du ønsker. Tenk at dette er ting du kan gjøre året rundt, ikke bare i jula.

Jeg håper du har gitt etter evne og fått gaver du kan nyte med god samvittighet.

Jeg håper du har en fortreffelig jul!

#godjul #jul #juleønsker

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg