Filmbonanza

Noen ganger er det lov å gå amok på biblioteket (jeg mener ikke utagerende på noen måte). I går hadde jeg en liten raptus hvor jeg lånte med meg filmer; fordelen er at så lenge jeg leverer i tide (etter å ha fornyet de noen ganger…) er det gratis. Ofte gjør jeg det med bøker – det er noe jeg har gjort siden jeg var liten og var med foreldrene mine til biblioteket.

Det er en utfordring med å låne med seg så mange filmer hjem på en gang, og da er det ikke lånetiden jeg snakker om (som bare er på en uke…). Utfordringen er å velge hvilke film jeg vil se først; hvilke av filmene er jeg egentlig mest interessert i å se på?

Gårsdagens utvalg var mest action, spenning og verden som går under på ulike måter, og en komedie. Så jeg endte selvfølgelig opp med å se den ene komedien i går; Bad moms.

Bad moms har jeg hatt lyst til å se en stund, både fordi jeg liker flere av skuespillerne og fordi den ser rett og slett morsom ut. Jeg hadde rett, jeg likte filmen så nå må jeg bare vente til neste film kommer. Det kommer nemlig en to’er: A bad moms christmas – som selvfølgelig kommer på kino nærmere jul.

Neste utfordring med filmene jeg har lånt nå er jo å velge hvilke film jeg se neste gang. Blir vel en film om dagen en stund fremover…

Har du sett noen av disse filmene? Er det noen av dem du vil anbefale at jeg ser først?

#film #bibliotek #lån #filmbonanza #dvd

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg