Bryllup!

I går var jeg så heldig at jeg var invitert i bryllupet til ei venninne av meg. Vi har kjent hverandre i mange år, og det var herlig å få delta i den store dagen.

Vielsen i kirken var nydelig og festen etterpå helt super. Jeg koste meg masse, så jeg er passe sliten i dag for å si det sånn. Kjolen min var nyinnkjøpt for anledningen, men jeg har fremdeles ikke helt mestret kunsten å bli tatt bilde av (sier meg stort sett fornøyd så lenge øynene er åpne og det er en viss grad av smil å spore…).

Jeg fikk lagt meg før klokka tre på natta, men likevel våknet jeg før syv… Så akkurat nå “fungerer” jeg på omtrent fire timers søvn.

En god stund nå har jeg jobbet med å lære meg å våkne tidligere så jeg får startet dagen på en bra måte. Utfordringen blir da dager som i dag hvor jeg har mulighet til å sove lenger; kroppen har vendt seg til å våkne tidligere så jeg får ikke sove mer (selv om jeg er trøtt).

Uansett, dagen i går var helt fantastisk. Føttene er en smule vonde etter mange timer i høyhelede sko, og kinna er ømme etter all smilingen – men det er så utrolig verdt det! Den absolutt beste dagen jeg har hatt på lenge.

#bryllup #bestedagen #kjole

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg