Sko – rydding (og salg?)

Jeg visste jeg hadde mange par sko, men det er lenge siden jeg har telt dem. Derfor føltes det nesten litt skummelt å finne fram alle parene og telle dem. Spesielt med tanke på at det er flere av dem jeg ikke bruker engang.

Når jeg telte fant jeg ut at totalten var 58 par sko! Jeg har en tendens til å ta vare på det meste, en tendens som nå virker til å være i ferd med å endre seg. Så jeg rydder og kvitter meg med ting; både klær og sko. Det kan anbefales.

Foreløpig skal jeg kvitte meg med 21 par sko (!) av ulike grunner. Noen føles for små, noen er ikke min stil lenger, mens et par føltes ubehagelig på mine føtter. Noen av parene jeg skal kvitte meg med er “brukt opp”, mens andre igjen har jeg bare brukt noen ganger. Jeg har til og med sko jeg skal kvitte meg med som aldri har blitt brukt. Hvorfor jeg kjøpte de parene kan en jo spørre seg om; jeg vet ærlig talt ikke (joda, jeg syns de var så utrolig fine – men det har aldri blitt til at jeg har brukt dem).

Det er jo ikke noe poeng å ta vare på sko som ikke passer, det er ikke som om føttene plutselig kommer til å bli mindre igjen… Mon tro om jeg kanskje kan få solgt tre av parene?

De to nederste parene har jeg faktisk brukt en eller to ganger, men det øverste paret har jeg aldri fått brukt. Sånn er det når en er litt for glad i sko og ikke prøver ordentlig i butikk før de kjøpes. Forhåpentligvis har jeg lært, sånn at jeg kanskje slutter med det (eller i alle fall gjør det mindre…).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg