Nesten

Startet dagen med en digg gåtur i sola. Stort sett går jeg og tenker og ser meg rundt og nyter skogslydene. De fleste gangene går jeg i lysløypa, og jeg føler dermed at jeg ikke trenger å følge så mye med på veien, den er jo gruset. Heldigvis rakk jeg å stoppe før jeg gikk på den der den satt midt i veien.

Jeg har aldri et stort behov for å ta på dem, men de er jo så søte når de plutselig dukker frem. Den gikk ikke helt i ett med grusen, men det var ikke så langt unna. Noe sier meg at den satt i sola for å varme seg, akkurat som jeg gjør noen ganger. Det var spesielt digg å være ute i sola i dag siden det regnet i går.

Ofte gjør jeg ting sent; årets første uteis, årets første utepils og årets første grilling. Sistnevnte skjer i dag. Foreldrene mine kommer, så jeg slipper å være grillmester, det pleier pappa å ta seg av. Det er en stund siden jeg har sett dem nå, og jeg får noen å spise middag sammen med. Så å mikse det med sol og sommervær gjør dette til en bra helg.

God helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg