Hagekatt

For noen dager siden klipte jeg mesteparten av grasset i hagen min. Jeg lot noe være igjen fordi det var bringebærbusker der som jeg ville beholde. Planen var å klippe grasset rundt så det ikke var så langt, men jeg kom aldri så langt.

Dermed er det nå en katt som koser seg i skyggen i det lange grasset. Jeg kan ikke ha katt fordi min mor er allergisk, og siden jeg syns det er hyggelig å få besøk av foreldrene mine, så har jeg ikke katt. Jeg gjetter at denne katten tilhører noen naboer, men den var så søt der den lå i koste seg i hagen min.

Omtrent så fort jeg gikk ut for å ta bilde av den der den lå, kom den mot meg og ville ha kos. Silkemyk var den. Lurer på om den kommer til å ha fast plass i hagen min om jeg ikke klipper grasset akkurat der?

Ha en fin sommerdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg