Den som venter…

…burde gjøre noe mens den venter fordi det kan ta tid.

I hele går ventet jeg på karakteren på den siste eksamen min fordi sensurfristen var 14. juni. Jeg venter fremdeles… Vi har fått beskjed om at sensor hadde tekniske problemer, men er nå blitt lovet at karakteren skal komme i løpet av dagen i dag.

Det er jo ikke verdens undergang, og jeg har en god formening om hvilke karakter jeg kommer til å få. Ventetiden og det å få bekreftelse på at jeg har tenkt riktig angående karakteren min, vel, jeg har ikke lyst til å vente lenger. Jeg vil vite det nå! (helst i går) og jeg vet jeg ikke er alene om det.

Hvor mange ganger jeg har vært inne på Studentweb og fornyet sidene med fingrene krysset for at karakteren skal ha blitt lagt ut har jeg ikke telt, men jeg kan garantere at det er mange ganger. Kanskje jeg egentlig burde finne noe å gjøre hvor jeg ikke har internett på en stund, sånn at jeg ikke sjekker hvert 5. minutt?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg