Sommerhelg

Teknisk sett er det ikke sommer enda, men det føltes som en nesten perfekt sommerdag på lørdagen som var. Med tanke på at jeg tilbrakte halve dagen i bunad, føltes det som om jeg smeltet. Heldigvis kunne jeg bytte til en lettere sommerkjole etter middagen. Bunaden hadde jeg på fordi tantebarnet mitt stod til konfirmasjon, så nå er hun også voksen. Heldigvis for min søster fikk hun god hjelp av min mor til mat-greier og rydding og sånt som hører med. Mitt bidrag var å legge muffins på et fat:

De bor dessuten på et veldig fint sted, så før konfirmasjonen på lørdagen gikk jeg tur, og så et hus jeg tror er gammelt, men jeg likte fargen og stilen på det så utrolig godt. Jeg gikk ikke bort til hagen, men den så en smule overgrodd ut. Tenk så spennende det hadde vært å finne et sånt hus og så fikse hele hagen så den var akkurat som jeg ønsket meg, det hadde vært noe det!

Det er lov å drømme seg bort, og det er lov å ønske at en kan få til det en drømmer om en vakker dag. Sånn sett kunne det skjedd i dag; sol, varmt, noen vindpust og bare lette skyer – rett og slett en vakker dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg