Da var det gjort!

Dagens eksamen var en styrkeprøve i stressmestring, frustrasjon og jernteppe – det var i alle fall sånn det føltes. Må forresten ikke glemme tålmodighetsprøvene mellom hver av delene.

Eksamen var tredelt og første delen var en praktisk oppgave på excel; jeg vet jeg har noen bommerter, men jeg rakk å fylle inn alle cellene – nesten et mirakel. Var så stresset på slutten at jeg skalv. Andre delen var en vurderingsoppgave, de har jeg fremdeles ikke fått helt til, så den delen blir nok ikke mye å skryte av for å si det sånn. Siste delen var multiple choice – 50 spørsmål på 25 minutter – les raskt og svar riktig er greia. Jeg er god på å lese raskt i alle fall (takket være alle bøkene jeg har konsumert i løpet av livet – lurer på hvor mange det er totalt sett?).

Totalen blir nok ikke best, men jeg er evig optimist og lever i håpet. Kanskje gikk det ikke så dårlig som jeg tror? (eller så gikk det akkurat så dårlig som jeg frykter, og da må jeg ta den opp igjen)

Nå skal jeg slappe av resten av dagen, jeg føler at jeg fortjener det nå.

3 kommentarer
    1. Hei. Jeg skal begynne å spille håndball på fritiden. Har du noen gode tips om hvilken type knebeskyttere man bør bruke i håndball??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg