På’n igjen

Mon tro om dette er vinterens siste krampetrekning? (jeg håper i alle fall det er det) Heldigvis for meg har jeg ikke skiftet til sommerdekk på bilen enda.

Å våkne opp til dette var ikke akkurat det jeg ønsket meg en av de siste dagene i april. Det var nedtur.

Dagens opptur derimot er at det er helg, og jeg skal på lesesirkel i kveld – det er alltid hyggelig. Boken vi skal snakke om i kveld er Bienes hemmelige liv* av Sue Monk Kidd. Den er satt i sørstatene i USA på 60-tallet; det er rasisme, vold, mishandling, men også vennskap, nye tanker og impulser og forståelse. Det varierer alltid litt hvor mange vi er, men det blir generelt alltid gode diskusjoner. Har innsett at selv om alle diskusjonene starter med utgangspunkt i bøkene vi diskuterer, så snakker vi ofte om så uendelig mye mer.

Har du lest boken; hva syns du i så fall om den?

(*annonselink)
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg