En grå dag

Dagen i går var en grå dag fordi jeg ikke orket å gjøre så mye; det var nemlig dugnad i borettslaget jeg bor i på lørdag. Noe som gjorde meg støl i ben og armer og resten av meg også i går (kjenner det fremdeles i dag). Veldig hyggelig å ha litt annen kontakt med naboene og jobbe ute samtidig, heldigvis var været godt.

Dagens vær derimot, det er grått så jeg har ikke så veldig lyst til å gå ut og holder meg dermed inne. Fordelen med det er jo at jeg får ryddet og vasket litt inne. Studert får jeg også gjort litt av. Den siste uken har jeg prøvd å gjøre noe studier hver dag. Jeg har fremdeles en del forelesningsstreamer igjen som jeg må se, så det er dagens plan. Jeg har lyst til å bli ferdig med å se alle streamene i løpet av de nærmeste dagene, det er på tide for det nærmer seg eksamenstid. Fant ut ved de forrige eksamnene at det å jobbe med gamle eksamensoppgaver før eksamen var veldig lurt, så det er planen nå også (må bare bli ferdig med forelesningene først).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg