Løvetann!

De sto der så små og tilforlatelige i solveggen når jeg gikk tur. Jeg er ikke noe glad i å ha løvetann i plenen, men langs låvevegger som dette – ja, der er det helt ok. Både løvetann og hestehov får meg alltid til å smile på våren, de står der så gule og stråler om kapp med sola.

Det er noe med denne tiden av året, når alt våkner til liv og sola begynner å varme (selv om det likevel er kaldt i skyggen). Blomster og alt annet som begynner å gro, fuglene som kvitrer, og all skitten på vinduene som gjør at jeg lurer på hvor mye lysere det kommer til å bli inne bare jeg får vasket dem…

Hva er noen av dine favoritt-ting med våren?

4 kommentarer
    1. Det eg minst liker med våren er å skifte dekk på bilen og å miste en time, når vi må skru tiden fram. Men nå spurte jo du om det motsatte. Liker generelt sett at kulden forsvinner. Liker sol og varme. 🙂

    2. Personlig Utvikling: Enig i de to mislike-tingene; er det noen som er glad i det?
      Sol, lys og varme, ja, det er absolutt ting å glede seg over!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg