God påske!

Når jeg var liten elsket jeg å pynte til påske, men det var alltid mindre påskepynt enn det var julepynt. Sånn er det fremdeles. Mens jeg har mange esker med julepynt, har jeg bare en liten eske med påskepynt.

Noe av det er pent, mens enkelte ting, vel… Jeg har alltid vært en som tar vare på ting; jeg sparer på ting og er dårlig til å kaste. Dermed er noe av den lille påskepynten jeg har hjemmelagde ting fra når jeg var liten. Kan like godt innrømme det, noe burde kastet fordi det ikke er pent (og eggeskallet på den ene er jo også ødelagt…)

Det var sikkert gøy å lage når jeg var liten, men det er grenser for hvor mye en skal ta vare på når en er voksen. Dette er de tingene jeg sterkt vurderer å kaste, og det har jeg vurdert i flere år. Foreløpig er det ikke skjedd, men kanskje nå?

Har du julepynt fra du var liten eller har du kastet det? Burde jeg ta vare på dette, eller burde jeg bare kaste det?

2 kommentarer
    1. Jeg liker å ta vare på ting som har mest affeksjonsverdi for meg, uavhengig om det er fint eller ikke 🙂 Synes pynten var søt, jeg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg