Lang dag

I dag var første dag på jobb etter en lang pause. Kanskje det var derfor den føltes ekstra slitsom? Det var også hyggelig på jobb i dag fordi det var klesbyttedag. Så mange folk kom innom med klær og tok med seg klær som var nye for dem.

Det som er viktig etter slitsomme dager er gode pauser og kos, så på vei hjem fra jobb kjørte jeg innom butikken.

Det er sjeldent jeg kjøper smågodt, men i dag fristet det veldig. Jeg vet hva mine favoritter blant smågodt er, så jeg kjøpte selvfølgelig dem. Dermed ble det ikke mye variasjon, men desto mer av det jeg liker.

Jeg kommer også stadig lenger på mitt nye puslespill. Kan ikke invitere folk på middag på en stund, for det er så stort at det tar hele spisestuebordet mitt. SIden jeg også har sofa og sofabord, som ikke er fullt av puslespill, så gjør det ingenting – folk som kommer kan få kake, te og is istedefor 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg