Hvitt og vått

Hvitt og vått

eller surt og grått

uansett en tåkedått

Okei, så var ikke været surt når jeg startet dagen med en gåtur, men det var definitivt hvitt. Jeg hadde en følelse av at det kom til å regne, det var derfor jeg ikke ventet på bedre vær. Noen ganger har jeg nemlig gjort det, ventet på at det skulle klarne opp før jeg gikk tur. Resultatet har da ofte vært at jeg ikke går tur den dagen fordi det begynner å regne (som det gjorde i dag).

Jeg ser ikke så mye av det her omkring jeg bor, men det er noe med bygninger som ser lettere falleferdige og utslitte ut, jeg får lyst til å fikse dem.

Jeg har lenge tenkt at jeg ønsker meg et stort hus hvor jeg kan fikse noen ting, men også en hage med ugrass overalt. Det høres kanskje snålt ut, men jeg liker når jeg kan fikse ting så det blir bra etterpå. Med tanke på hvor sliten jeg har vært, burde jeg kanskje heller ønsket meg noe jeg ikke behøvde å fikse, men jeg liker å ha småting som jeg kan gjøre litt etter litt. På den måten er det alltid noe å gjøre, men også enkelt å se fremgang i mange tilfeller.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg