Bilder?

Var på kafe med ei venninne i går, det var superhyggelig, men som vanlig glemte jeg å ta bilde. Lurer på om jeg noen gang kommer til å lære meg å huske det?

Jeg liker å se på andre sine bilder og jeg liker å ta bilder selv, så hvorfor gjør jeg det ikke oftere? Må det være noe spesielt for at jeg skal ta bilde av det?

Er det noe jeg tar bilde av når jeg er våken tidlig nok er det soloppgangen. Det er noe eget med den som jeg ikke helt klarer å forklare, men som jeg gang på gang bare føler et behov for å ta bilde av. Kanskje er det at med en soloppgang kommer en ny dag, som igjen byr på nye muligheter?

Nå syns jeg at naturen generelt gjør seg godt på bilder. Det er så utrolig mye vakkert.

Her om dagen gikk jeg tur i skogen, og merket at jeg syns det var litt synd at jeg ikke gikk med kameraet klart. Et rådyr kom plutselig farende ut av skogen på den ene siden av stien bare et par meter foran meg og forsvant inn i skogen på den andre siden. Den kan ikke ha vært så gammel, den var nemlig ganske liten, men uansett så utrolig vakker. Nok en gang et av naturens undere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg