Studiehelg (2)

Dro hjemme fra rett over klokka seks på morgenen i dag; det var tidlig det!

Sånn er det å være student noen ganger. Tok toget tidlig på morgenen så jeg skulle rekke skolen. Siden Hamar er et stykke unna Sandefjord, tar det jo litt tid med toget. Så nå er jeg på besøk hos søsteren og familien hennes.

Det er fordelen med å studere på Høgskolen i Hedmark Innlandet, og ha campus på Hamar. Jeg har familie som bor ikke så langt unna, så jeg kan overnatte der. Hadde også flaks på første samlingen på studiet; jeg ble kjent med ei som kjører fordi der søsteren min bor, så jeg får sitte på med henne til og fra skolen. Det kunne jo ikke vært mer flaks for min del tror jeg.

Nå er det middag som søsteren min har ordnet, så blir det litt familietid etterpå. Det er tross alt ikke så ofte jeg ser dem.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg