Rydde klesskapet?

I går vurderte jeg å rydde klesskapet mitt og kvitte meg med litt klær, men det er vanskelig å vite hvor jeg skal begynne fordi det er litt fullt. Utfordringen er jo hva av det skal jeg kvitte meg med?


Jeg har mange klær jeg bruker, en del jeg ikke bruker så mye, og noe jeg ikke bruker. Noe av grunnen til at jeg ikke har kvittet meg med det jeg ikke engang bruker er tanken om at tenk om jeg får lyst til å bruke det igjen.

De hyllene som datt ned for en stund siden har jeg fått hengt opp igjen, men jeg kan ikke belaste dem for mye for da kommer de bare til å falle ned igjen. Flere av plastdingsene som holder hyllene oppe har knekt og jeg vet ikke hvor jeg kan få tak i nye. Det er derfor det ligger så mye klær på bunnen av klesskapet mitt.

Ja, jeg har tenkt tanken på å kjøpe et nytt skap, men det er så vanskelig å finne et jeg vil ha. Det jeg har nå er egentlig litt stort fordi det er ikke mulig å åpne soveromsdøren helt. Det er et visst system i kaoset i skapet mitt, men noen ganger blir jeg forvirret fordi jeg ikke har lagt ting der jeg tenker de burde ligge. Grunnen til det er jo fordi det ikke helt er plass til alt.

Kanskje jeg en dag snart burde sette av en hel dag hvor jeg rydder klesskapet mitt, så kan jeg kjøpe nytt klesskap etter det. Burde nok også rydde i kommoden min hvor alt av undertøy er. Strømpebukser tar faktisk overraskende mye plass.

#rydding #klesskap #klær

4 kommentarer
    1. Jeg skulle gjerne ha ryddet i klesskapet mitt også, og må se om jeg snart får gjort det. Har en del klær, og skulle gjerne hatt et bedre system i skapet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg