Shopping

Det er sjelden for tiden at jeg er ute og shopper. Likevel, her om dagen, etter å ha vært på nok et årsmøte, fant jeg noen ting å kjøpe. Ny turbukse har jeg ønsket meg lenge, men jeg syns det har vært vanskelig å finne noe jeg liker. Endelig tenkte jeg da jeg fant en på nettsidene til xxl. Når jeg så var innom, så likte jeg den ikke så godt likevel, synd, men sånn er det noen ganger. Heldigvis var utvalget stort og jeg falt fullstendig for en rød turbukse. Så jeg prøvde den og bestemte meg med en gang selv om den var litt dyrere enn jeg hadde sett for meg.


Jeg er ikke modell, men det er gøy å vise fram det en kjøper. Sokkene på dette bildet har jeg forresten strikket selv, og de er snart utslitt. Sånn sett er det greit at jeg har flere par som er ferdigstrikket.

På xxl fant jeg endelig sko jeg likte, så nå kan jeg kvitte meg med de utgåtte joggeskoene jeg har gått med på jobb. De nye er fargerike og føles helt fantastisk når jeg har de på. Det siste har sikkert en sammenheng med de utslitte jeg sammenligner dem med.

Fine, myke, lilla og på salg – hva mer kan en kvinne ønske seg?

#shopping

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg