Vinter eller vår?

Nå er tiden inne for å forvirre de fleste av oss. Årstidene skifter, og været hopper fram og tilbake.

Det er ikke mange dagene siden det føltes som vår, men i dag har det vært kaldt og det har kommet sludd. Det siste var ganske irriterende når jeg gikk fra butikken og hjem og hadde glemt å ta hetta på jakka over hodet. Siden jeg bare har to hender (ville sett rart ut med flere), gav jeg opp å få på hetta. Jeg hadde sekk på ryggen og bæreposer i hendene.

Hadde det ikke vært for at jeg skulle ha besøk i morgen, hadde jeg ikke vært innom butikken i dag. Grunnen til at jeg gjorde det i dag var fordi jeg liker kald brus, ikke romtemperert. Så nå blir det kald brus når jentene kommer til lesesirkelen i morgen. Jeg har jo vært litt ute i siste liten med ting i det siste, men denne gangen er jeg for sent ute. Jeg har nemlig ikke lest ut boken enda, og jeg rekker ikke å lese resten av boken før i morgen kveld.

Boken vi skal diskutere er Tusen strålende soler av Khaled Hosseini – en bok jeg har vært nysgjerrig på en stund, men ikke fått lest. Selv om meningen var at jeg skulle være ferdig til i morgen kveld, er det altså ikke skjedd. Det gjør det selvfølgelig ganske mer utfordrende å diskutere den, men jeg får henge med så godt jeg kan og så får jeg heller lese ut boken senere. Kan ikke rekke alt.

Noe jeg er spent på er hvilken bok blir den neste vi velger å lese.

4 kommentarer
    1. fjellgeitbundingen: Boka var fengslende den, det var bare tiden som ikke strakk helt til. Det pleier alltid å bli bra samtaler om bøkene vi har lest, ofte finner vi noe å relatere til hverdagslivet også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg