Noen dager…

Noen dager trenger en å gjøre ingenting. I dag har vært en sånn dag. Jeg var på jobb, men gikk hjem tidlig. Det var så fint vær ute og jeg er jo så glad i å gå tur. Likevel gikk jeg ingen tur. En skulle tro at det kanskje ville vært noe av poenget med å gå tidlig fra jobb på en så solfylt dag, og det var det.

Resultatet ble litt annerledess. Jeg satt og gjorde ingenting når jeg kom hjem fra jobb. Så lagde jeg pizza til middag, nam! Dessuten har jeg hatt dilla på å se Buffy den siste tiden, så jeg så et par episoder av det mens jeg spiste. Det er fordelen med å ha Netflix, de har mange serier og filmer jeg liker. De kan nok underholde meg i lang tid. Mange ganger holder jeg meg til en eller to episoder, men i dag har jeg sett tre stykker. Grunnen til at jeg prøver å begrense det er jo fordi det er definitivt mulig å gjøre andre ting også, ikke bare se på Netflix.

Denne uken er det også vinterferie for skolene, og det gjør at det er litt ekstra mange barn på biblioteket, og det går kinoer nesten hele dagen føles det som. Det er mennesker og spørsmål og telefoner hele tiden når jeg er på jobb, og nå i det siste har jeg blitt litt ekstra sliten av alt føles det som. Derfor er jeg glad for at jeg har fri til helga. Da må jeg skaffe meg en ny skriver, så jeg kan skrive ut ting igjen, er veldig glad i å ha den muligheten hjemme. Lurer fremdeles på om den gamle kan fikses eller om jeg må kjøpe meg en helt ny en. Det håper jeg de kan svare på i butikken.

I morgen skal jeg på et møte på jobb som jeg er litt spent på, men satser på at det blir bra.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg