Ukeslutt

Dette har vært en veldig berg- og dalbane uke for meg. Det startet med konte-eksamen på mandag, som jeg følte at gikk ganske greit. På vei hjem fra Hamar stoppet jeg i Oslo og møtte ei vennine og gikk ut og spiste, så bortsett fra at jeg var kjempeforkjøla var det en super start på uka. Tirsdagen var det kurs med jobben, og litt motiverende skravling før litt mer jobb. Onsdagen startet jeg med tidligvakt før interessant møte i Tønsberg i forhold til et prosjekt jeg er med i på jobb.

Torsdagen derimot, var ikke helt min dag. Den startet litt kjipt og jeg var sliten, men den tok seg opp ved at det var prosjektprat og intervjuer i forbindelse med prosjektet på jobb. Når jeg kom hjem var jeg helt utslitt fordi det hadde vært en litt for lang dag og jeg var fremdeles ikke bra av forkjølelsen. Så mesteparten av den dagen kunne det vært like greit å kunne slette.

Fredagen var en skikkelig god dag! Flere møter på jobb som gikk over all forventning, og selv om jeg er redd for å ta telefonen, var det likevel en god dag. Lørdagen var veldig avslappende og jeg gjorde ingenting og bare koste meg.

Dagen i dag har også vært en super dag. Jeg har fått ryddet og vasket litt. Gikk også en lang tur med ei venninne og hunden hennes. Vi har snakket om tidligere at det hadde vært gøy å skrive en bok sammen. Mye fordi vi begge elsker historier og liker tanken på å få til noe sånt. Etter dagens gåtur skulle vi egentlig pusle på et puslespill hjemme hos henne; noe vi begge liker å gjøre. Det skjedde ikke av en enkel grunn: på gåturen vår hadde vi startet å snakke ideer til bok, og det kom så mange gode at vi måtte begynne å skrive dem ned når vi kom hjem til henne. Vi ble sittende og snakke og skrive og komme opp med ideer og måter å binde ulike ting i historien sammen. Tiden gikk fort, og når jeg så på klokka var det gått flere timer. Jeg liker ideene våre veldig godt og gleder meg til å jobbe mer med dem.

Nå er det på tide og lage litt middag, for jeg fungerer dårlig uten mat (som de fleste andre jeg vet om).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg