Nerdete?

Hva gjorde jeg nest siste kveld i 2016? Jeg så en forelesningsstream jeg ikke rakk å se til det ene faget mitt i høst. Det var ikke lang arbeidsuke egentlig denne uka, men fikk likevel gjort mye på jobb, og dermed hadde hodet mitt behov for en pause fra mennesker. På torsdagskvelden var jeg hos ei venninne og spilte rollespill sammen med henne og tre andre venninner. Det er alltid utrolig gøy! Det som var litt synd med torsdagen var at det var siste gang vi spilte med de karakterene vi hadde lagd. Jeg kommer til å savne Lady Lilith Moonshadow, hun har tross alt vært med på å drepe flere drager…

Selv så mye jeg koser meg med rollespill med jentene, har jeg behov for dager og kvelder alene for å få tilbake energi. Det var dermed det jeg gjorde i går kveld. Jeg var hjemme alene og lagret meg opp litt energi. Da tenkte jeg også at det var en ypperlig anledning til å få sett en av forelesningsstreamene jeg ikke fikk sett når jeg skulle det; bedre sent enn aldri. Sikkert mange som ikke syns det ville vært en bra kveld, men jeg liker å lære nye ting. På den annen side, nå var ikke alt i streamen nytt siden jeg har lest noe pensum og gjort noe oppgaver som handlet om det samme som ble snakket om i streamen. Veldig praktisk akkurat nå i alle fall, da fikk jeg en følelse av at ja, dette her har jeg faktisk lært masse om i høst. Ikke alt som blir sagt på streamen er nytt for meg, men heller en repetisjon, men også mye jeg ikke kunne/husket, så det er lurt å se disse streamene. Skulle selvfølgelig gjerne sett streamen tidligere, men siden det ikke hadde skjedd – vel, jeg lærer likevel nye ting 🙂

De siste dagene har jeg snakket mye om mål og hva jeg ønsker av meg selv fremover. Så nå skal jeg endelig fått tatt i bruk min nye planleggingsbok!

Denne her har jeg gledet meg til å starte å skrive i helt siden jeg kjøpte den i slutten av oktober (!)

#rollespill #studier #studentliv #mål #planlegging

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg