Julens lesestoff

//reklamelink

Jeg er veldig glad i lese tegneserier, likevel blir det sjeldent til at jeg gjør det. Derfor lånte jeg med meg flere tegneserier fra biblioteket i jula med det mål om få lest i alle fall noen av dem. Så langt har jeg rukket å lese fire stykker.

Harley Quinn’s greatest hits* – jeg fikk aldri susa meg til å se Suicide Squad på kino, men endelig fikk jeg også stifte bedre bekjentskap med Harley Quinn, fullstendig gal dame, men du og underholdende jeg syntes hun var 🙂

  Dette er andre bindet i serien om Rat Queens*. Den er ikke for sarte sjeler, men for oss andre som elsker action, spenning og sterke kvinner i hovedrollen er den helt fabelaktig.

   Beware the Kitten Holy* er første bind i serien Lumberjanes. Her er det vennskapet jeg føler at står i sentrum av boka, og selv om de er veldig ulike kommer de godt overens. Med tanke på alle situasjonene de havner i, er det absolutt en fordel.

Jeg så Doctor Strange med Benedict Cumberbatch på kino, den er aboslutt verdt å se! Tegneserien The way of the weird* ble dermed ikke helt det jeg forventet, men jeg likte det likevel veldig godt når jeg bare kom over det faktum at det ikke er Cumberbatch som er tegnet her :p

Etter min mening er tegneserier helt genialt når du har lyst på en god historie, men ikke har tid eller energi til å lese en hel roman. Teksten og bildene utfyller hverandre veldig godt, og det gjør at det går raskt å lese dem 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg