Tidlig på

Nå skjer det snart. Jeg er nervøs.

Eller ikke helt med en gang, den begynner jo ikke før klokka ni, men jeg er definitivt våken! Så nå er det å vente på at tiden skal gå så eksamen starter. En merkelig følelse egentlig. Jeg liker det om tiden har god tid når jeg er hjemme, men i dag vil jeg bare få startet og se hvordan oppgaven er og begynne å jobbe. Jeg håper jeg er klar nok…

Spise frokost først kan nok være en god ide, men jeg er såpass nervøs at mat ikke er så interessant akkurat nå. Gleder meg til jeg skal lage middag for å si det sånn, da har nervene roet seg igjen for da er jeg ferdig. Rart å tenke på egentlig, at jeg blir så nervøs før eksamen, men i det øyeblikket den er ferdig er all nervøsiteten borte igjen.

#eksamen #studier #studentliv

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg