Uke 50

Denne uka startet med en feriedag, så var det møter og shopping med jobb, så en avspaseringsdag før helgejobbing som inkluderte julerverksted for ungdom mellom 15 og 25 år. Hele uka har det (selvfølgelig) vært eksamenslesing som står høyt på lista. Nå nærmer det seg nemlig, tirsdag 20. desember er dagen.

Studier

Jeg har sett gjennom de obligatoriske oppgavene. Jeg har jobbet hardt med multiple choice oppgavene. Jeg lurer på om jeg snart er klar for eksamen?

Fysisk aktivitet

Jeg gikk lang tur på mandag og torsdag, de dagene var jeg hjemme og kunne gå tur ute midt på dagen i dagslys, for en fantastisk følelse! På tirsdag og onsdag var jeg også flink og gikk tur. Fredagen og lørdagen derimot, vel, de trenger vi ikke å snakke om. Likevel, jeg føler at det går bra med desembermålet mitt. En kan ikke være supergirl hver dag, men i dag skal jeg ut å gå lang tur 🙂

Økonomi

Fikk endelig suset meg til å legge inn reiseregninger på jobb. Mitt eget regnskap er delvis oppdatert, men ikke helt. Det kommer etterhvert – med det mener jeg selvfølgelig etter eksamen.

Håndarbeider

Jeg må si jeg syns julehjertene mine er utrolig søte, så nå må jeg bare få presset dem.

Mål for neste uke

Eksamen, jobb, siste innsats på julegaver og julefeiring 🙂

#studier #ukemål #planlegging

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg