Uffda…

I dag hadde jeg eksamen i grunnleggende regnskap. Jeg var ikke godt nok forberedt, og sånn ble resultatet også…

Jeg husket noen av formlene, mens enkelte andre formler husket jeg bare deler av, noe som gjorde at det ikke gikk så bra hele veien der. Posteringsskjema har jeg slitt med på de obligatoriske oppgavene, så jeg hadde selvfølgelig problemer med de på eksamen også. Tror det var en salig miks av riktig og feil der.

Når jeg startet å studere i høst hadde jeg bestemt meg for at C var laveste karakteren jeg ville ha. Akkurat nå har jeg en ekkel følelse av at jeg skal være fornøyd om jeg står. Jeg vet jeg burde vært bedre forberedt og lest mer og gjort oppgaver, men tiden strekker dessverre ikke alltid til. Derfor vil jeg karakterisere dagens eksamen som en uffda, og satse på at jeg gjør det bedre på neste eksamen…

#studier #studentliv #eksamen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg