Uke 49

Dette har vært en intens uke. Har hatt en del å gjøre på jobben siden jeg hadde ferie forrige uke. Det planlegges blant annet juleverksted for de mellom 15 og 25 år, så jeg er spent på hvor mange som kommer til å komme. Det har vært litt rydding i huset, en tur hjem til foreldrene, studier og eksamen.

Studier

Første eksamen er nå gjennomført. Faget var grunnleggende regnskap. Jeg var ikke godt nok forberedt, og dessverre gikk eksamen dårlig 🙁 Neste eksamen er 20. desember, så nå er det bare å gyve løs på å jobbe med det faget så kanskje den eksamen går bedre.

Fysisk aktivitet

Desembermålet mitt føles gjennomførbart! Denne uka har jeg gått tur på minimum 20 minutter nesten hver dag, noen dager ble det tidlig på dagen, mens andre dager ble det like før jeg la meg. Den ene dagen det ikke ble gåtur var lørdagen; da hadde jeg eksamen først, og så kjørte jeg fra Hamar og ned til Sandefjord, og siden det tar tid, var jeg sulten og ville spise når jeg kom hjem. Dermed ble det ikke tid til en gåtur. Poenget er at jeg gikk tur (nesten) hver dag! Føler meg utrolig fornøyd med dette, så nå er det bare å fortsette 🙂

Økonomi

Har brukt lite penger denne uka; mat og bensin (fram og tilbake til Hamar – bruker litt bensin da…). Har ikke fått oppdatert regnskapet, og på jobb må jeg huske å få sendt inn reiseregninger.

Håndarbeider

Det har blitt et par julehjerter til, men for øyeblikket går det sakte.

Mål for neste uke

Jobbe, juleverksted på jobb, gjøre ferdig julegaver? og eksamenslesing til neste/siste eksamen (virksomhetens økonomi).

#studier #ukemål #planlegging

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg