Litt ekstra

Egentlig skulle jeg bare bestille et hefte med to lover og deres forskrifter fordi jeg trenger det til eksamen. Det var målet, men jeg ville jo se om de (adlibris.no) hadde noen andre spennende bøker også. Det var da jeg fant ut at de også hadde garn! (farlig oppdagelse…)

Så selv om jeg egentlig ikke skulle kjøpe noe mer garn før jeg hadde brukt opp noe av alt det jeg har klarte jeg ikke å la være. Begge deler er ullgarn, det er mykt og godt og jeg gleder meg til å strikke sokker av det!

Det syns ikke så godt på bildet, men garnet som heter Wool har en nydelig grønnfarge, og Karisma-garnet til Drops er blå-melert med bittelitt hint av rosa i det (fargen heter petrol-cerise). Skal innrømme at jeg satt lenge for å velge type garn, og enda lenger for å velge hvilke farger jeg ønsket.

Sånn kan det gå når en driver med nettshopping og ikke har hundre prosent selvkontroll når det er snakk om garn…

5 kommentarer
    1. Knøttet: Joda, men jeg er litt utålmodig av meg. Må uansett kjøpe nye strikkepinner først, har ingen med riktig pinnestørrelse… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg