Uke 47

Denne uka har det vært mye jobb, også fordi jeg har jobbet lørdag og søndag. Det var nok en seminar på torsdagen. På onsdagskvelden var jeg sammen med jentene, vi skravlet hele kvelden så det var veldig hyggelig. I går var jeg i Drammen etter jobb, møtte ei venninne og gikk på kino: Fabeldyr – veldig morsom film som kan anbefales 🙂

Studier

Litt pensumlesing, mye panikkfølelse.

Fysisk aktivitet

Økonomi

Regnskapet er ikke oppdatert for øyeblikket, men tror jeg er ganske i rute for budsjettet for november.

Håndarbeider

Nærmer meg slutten av sokk nr to i et par 🙂

Mål for neste uke

FERIEUKE! 🙂

Vaske, rydde, lese pensum, ulike førjulsting, men selvfølgelig også slappe av og gjøre ingenting fordi det er viktig når en har ferie! 🙂

#studier #ukemål #planlegging

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg