Ups…

Dagen i dag var ment til å bruke til studier. Jeg burde være vant til meg selv snart og vite at selv om jeg planlegger å gjøre noe i løpet av en dag er det ikke dermed sagt at jeg faktisk gjør det…

Dagen i dag var nemlig også dagen for Netflix’ Gilmore Girls revival…. så det er det jeg har gjort i dag. Jeg har sett på de fire nye episodene av Gilmore Girls. De var lange, de var gode og jeg er fornøyd med slutten (selv om jeg ser at mange på twitter ikke var det).

En annen positiv ting ved dagen i dag: jeg nærmer meg slutten på en sokk jeg strikker, så nå er snart nok et par hjemmestrikka sokker ferdig 🙂

Jeg hadde en del ting jeg ville gjøre i dag: lese pensum, ta klesvaska, handle litt, gå tur, rydde og vaske litt. Vel, jeg har i det minste spist mat flere ganger i løpet av dagen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg