Uke 46

Denne uka har vært et sammensurium av konferanser og møter, litt rollespill og litt studier. Noen ganger går tiden veldig fort. Spesielt med tanke på tiden det er igjen til eksamen…

Studier

Jeg har lest noe pensum denne uka, men ikke helt nok dessverre. Likevel, jeg kommer stadig lenger 🙂

Fysisk aktivitet

Denne har jeg lyst til å forbigå i stillhet denne gangen…men jeg begynner å innse hvor dårlig form jeg egentlig er i så her må noe gjøres…

Økonomi

Regnskapet er oppdatert. Har betalt inn litt ekstra til huslånet denne måneden. Det er nok en gang en deilig følelse 🙂

Håndarbeider

Ferdig med første sokk i nytt par, og har startet på sokk nummer to så de kan bli et par når jeg er ferdig 🙂

Mål for neste uke

Neste uke er det nok en gang en del som skjer på jobb, noe jeg gleder meg til og noe jeg grugleder meg til.

Jeg skal selvfølgelig ta meg tid til studier neste uke (selv om det ikke ble mest av det denne uka). Satser på å få inn en gåtur en av dagene, kanskje rydde litt i huset sånn at jeg er mer klar til advent neste helg.

#studier #ukemål #planlegging

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg