Uke 45

Sov litt lenger enn jeg burde i dag, men rakk å spise frokost før jeg dro på skolen 🙂 (nå er jeg sulten igjen… snart lunsj 🙂 )

Studier

Jeg har nå stått på alle de obligatoriske innleveringene jeg har gjort 🙂 Jeg er dermed ferdig med dem. For øyeblikket er det studiehelg i Hamar.

Fysisk aktivitet

Gått til og fra bussen fem dager denne uka, det vil si alle jobbdagene mine!

Økonomi

Rakk ikke å oppdatere regnskapet før jeg dro denne helga, så håper jeg får gjort det i kveld når jeg kommer hjem.

Håndarbeider

Snart ferdig med første sokken i nok et sokkepar. Tok ikke med meg strikketøyet til Hamar, så har ikke fått gjort noe med det denne helgen, og har dermed heller ikke bilde.

Mål for neste uke

Neste uke skal jeg på flere konferanser og masse møter, så vil ikke sette så mange mål siden det mest sannsynlig ikke blir tid til å gjennomføre noe av det. Jeg skal også spille rollespill neste uke, så det gleder jeg meg til 🙂

Likevel, studier har jeg uansett planer om å gjøre. Se resten av forelesningsstreamene (som jeg tenkte å gjøre forrige uke, men ikke fikk suset meg til), lese litt pensum og øve på multiple chocie oppgaver.

#studier #ukemål #planlegging

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg